TOPdesk

Please note that the associated activities for TOPdesk require fluency in Dutch to apply.

Wie zijn wij?
TOPdesk is twintig jaar geleden opgericht in Delft door twee studenten die een verschil wilden maken. Hun doel was om anderen te helpen met het verbeteren van hun dienstverlening – met software die simpel en eenvoudig is in gebruik. Inmiddels is het bedrijf gegroeid: van twee werknemers naar ruim achthonderd, van een klein kantoor naar vestigingen in elf landen.

Wat doen wij?
Wij maken standaard software die gebruikt wordt door afdelingen als IT, HR en FM. Hun takenpakket wordt ook wel service management genoemd. In TOPdesk leggen deze afdelingen de onderlinge taakverdeling vast, en registreren en behandelen vragen van medewerkers. TOPdesk is marktleider in de Benelux en wereldwijd gebruiken meer dan 4500 organisaties onze software; van profit en non-profitorganisaties tot overheid, adviesbureaus en multinationals.

Wie zoeken wij?
We zijn een groeiende organisatie en bieden veel bijbanen, stages en startersbanen voor leuke, slimme hoogopgeleide starters en young professionals. Daarnaast is er bij TOPdesk een open bedrijfscultuur, waarin leergierigheid en werkplezier een belangrijke rol spelen. Benieuwd geworden? Lees hier verder!

Consultancy Case

Please note that this activity requires fluency in Dutch to apply.

Hoe ziet een dag in het leven van een TOPdesk consultant er uit? Tijdens deze case ga jij het ontdekken! Je wordt meegenomen in een typische klantcase, waarna je zelf een advies gaat opstellen om de processen bij deze klant te verbeteren.

🗓 Monday, February 7

🕛 9:30-17:30

test2

vhjvhjv

hvjbjh

vjh

🗓 iugyig

🕛 124-2484